wtorek, 23 lipca 2019

Kartka urodzinowa z kwiatami

Kartka urodzinowa z kwiatami 


Dzień dobry,

tym razem przygotowałam romantyczną kartkę urodzinową dla kobiety. W ruch poszły papiery z Craft O'Clock z kolekcji Lovely princess. Piękne, kwiatowe papiery uzupełniłam dodatkowo wiankami i kwiatami wyciętymi z zestawu do wycinania. Elementy te podkleiłam częściowo kostkami 3D, przez co praca jest bardziej przestrzenna. Dodałam również pasujące serwetki, które znajdziecie na odwrocie strony tytułowej w małym bloczku papierów. Na koniec dodałam tekturki egoCraft: Spełnienia marzeń oraz ozdobny borderek Innocence, który rozcięłam na pół i podłożyłam po obydwóch stronach. Zapraszam:

kartka urodzinowa z kwiatami

kwiaty z arkusza do wycinania Girl Flowers

kartka warstwowa

tekturki z beermaty -napis i border


Wykorzystałam:



Pozdrawiam,
DT ArtBrawurka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger