sobota, 14 grudnia 2019

Gwiazdki

Gwiazdki 


Hej :)

Dziś mam dla Was świąteczne gwiazdki. Do zawieszenia na choince lub na drzwiach albo jak u mnie w dziecięcym pokoiku. Bazę każdej gwiazdki pokryłam gesso, następnie nałożyłam pastę, aby uzyskać wzór z maski od Agateria Craft - dla kreatywnych i pomalowałam je mgiełkami i tuszami... Na każdej gwiazdce ułożyłam nieco papieru oraz elementy wycięte z kolekcji Christmas Treats od Piątek Trzynastego. Każda gwiazdka ma inny motyw, ale że użyłam jednej kolekcji razem, tworzą fajny zestaw. A czy Wy tworzycie ozdoby np. na choinkę? Jeżeli tak, pochwalcie się proszę swoimi dziełami w komentarzu, chętnie do Was zajrzę. Bardzo dziękuję za uwagę, miłego dnia :) 

Świąteczne gwiazdki

elementy do wycinania

maska/ szablon z ostrokrzewem

papier do scrapbookingu Christmas Treats


Materiały:



Pozdrawiam serdecznie,
Magdalena Wóry
ArtBrawurka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger