poniedziałek, 7 października 2019

Kartki urodzinowe ze zwierzątkami

Kartki urodzinowe ze zwierzątkami


 Dzień dobry,

na dzisiejszą inspirację przygotowałam dwie proste kartki urodzinowe ze zwierzątkami w roli głównej. Kartki w całości wykonałam ze ścinków, których mam zachomikowane kilka pudeł i powoli przestaję je ogarniać. Połączyłam ze sobą pasujące kolorystycznie kolekcje głównie Galerii Papieru i UHK Gallery. W części centralnej umieściłam serwetkę i na kostkach 3D nakleiłam zwierzątko. Dodałam kwiaty i listki, które przykleiłam klejem na gorąco. Wiem, że na pewno nie odpadną. Całość wykończyłam tekturami od egoCraft. Zembossowałam je na biało.

kartki urodzinowe ze zwierzątkami

kompozycja kartki

kartka z zjączkiem

kartka z kotkiem

tekturka zembossowana na biało


Wykorzystałam:



Pozdrawiam,
ArtBrawurka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger