sobota, 5 października 2019

Jesienna kartka z ważką

Jesienna kartka z ważką 


Witam Was w moim pierwszym październikowym poście. Jako że jesień już na dobre się rozhulała, postanowiłam wykonać właśnie w tym klimacie kartkę, na dowolną okazję :) Do jej wykonania użyłam vintagowej kolekcji Craft O'clock, mega klimatyczna, z mnóstwem świetnych grafik. Ja wybrałam kwiaty, zegary oraz ważkę, którą umieściłam na tekturce... Powiedzcie czy Wam również udzielił się jesienny klimat, a może tworzycie już świąteczne prace? Obiecuję, że moje kolejne inspiracje będą właśnie w świątecznym temacie.

jesienna kartka z ważką

ważka

tekturka -border
 
kartka z ważką


Materiały:


 Miłego dnia Wam życzę i dziękuję za uwagę,
ArtBrawurka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger