czwartek, 12 września 2019

Urodzinowa kartka z mnóstwem kwiatów

Urodzinowa kartka z mnóstwem kwiatów


 Kompozycje kwitów na kartce tworzą kwiaty papierowe i materiałowe, a także te ze wzoru na papierze. Jako tła użyłam jednolitych stonowanych arkuszy, co pozwoliło uzyskać wyrazistą kompozycję. Kwiaty na papierze nie są z arkusza do wycinania, a ze zwykłego arkusza scrapowego papieru. Mi jednak tak bardzo się spodobały, że postanowiłam wyciąć je z dużego arkusza i "potraktować" jak wycinankę... Bardzo podobają mi się te wzorzyste papiery z motywem kwiatów od Piątku13, zwłaszcza za intensywne kolorki, które mogą być fajnym, bardzo charakterystycznym tłem czy dodatkiem:).

kartka urodzinowa

kolekcja When we first met

elementy wycięte z arkusza
 
kompozycja kwiatowa

Materiały:



Bardzo dziękuję za uwagę i pozdrawiam Was serdecznie,
ArtBrawurka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger