poniedziałek, 5 sierpnia 2019

Kartka z ręcznie robionymi kwiatami

Kartka z ręcznie robionymi kwiatami 


Dzień dobry!

Och, jak ja lubię szaleństwo na kartkach! Tak więc poszalałam z papierami UHK Gallery Bananarama. Na początek papiery postarzyłam i potuszowałam, a potem pogniotłam palcami. Większą warstwę przykleiłam bezpośrednio do bazy, a mniejszą dokleiłam, używając kostek dystansowych. Z tych samych papierów wycięłam kwiaty i listki, które ułożyłam na potuszowanej gazie. Dodałam trochę suszu i gotowe kwiaty. A prawdziwym szaleństwem są tu chlapania. Zrobiłam je kilkoma kolorami farb akrylowych, ale najpierw lekko je rozwodniłam. Jestem ciekawa, czy podoba Wam się taki artystyczny bałagan?

kartka z ręcznie robionymi kwiatami

kompozycja kwiatowa

kolekcja Bananarama
 
kwiaty ręcznie robione

Użyłam:


Do miłego, 
ArtBrawurka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger