wtorek, 11 czerwca 2019

Kartka ślubna DL w pudełku

Kartka ślubna DL w pudełku


 Dzień dobry,

sezon komunijny za nami, przed nami sezon ślubny. Dlatego też w ramach dzisiejszej inspiracji przygotowałam kartkę ślubną typu DL w pudełku, z okienkiem. Przyznam, że niezbyt często sięgam po ten rozmiar kartek, ale ... czas to zmienić. Kartkę wykonałam z najnowszej kolekcji Piątek Trzynastego - Truly Yours. W centrum umieściłam parę młodą z Laserowe Love. Otoczyłam ją złotą ramką. Całość ozdobiłam kwiatami wyciętymi z arkusza z elementami do wyciania. Dodałam sporo kosteczek 3D. Całość prezentuje się tak:

kartka ślubna w pudełku

tekturka z beermaty -zakochani

elementy do wycinania

kartka DL w pudełku

 Materiały:


Pozdrawiam ,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger