wtorek, 18 czerwca 2019

Kartka dla taty

Kartka dla taty


 Hej, hej :)

Witam Was serdecznie, fala upałów sprawiła, że poczułam morski klimat, a tym samym chęć na pocięcie nowych papierów od UHK Gallery. Piękne turkusy idealnie pasują mi do kartki dla taty. Jak wiadomo, już niedługo święto taty, więc czas najwyższy przygotować kartkę. Wybrałam papiery turkusowe i beże z napisami (przyjrzyjcie się dobrze co to za napisy ). Z paska elementów do wycinania wybrałam również konika morskiego, a z arkusza z muszlami kilka sztuk, które wycięłam i ułożyłam na kartce, tak by jeszcze bardziej wprowadzić morski klimat :). Digi napis jest autorstwa Magdy z bloga heartwork.

kartka dla taty

morskie klimaty

elementy do wycinania

kolekcja Lighthouse

Materiały:


 Serdecznie dziękuję za uwagę
 i życzę miłego dnia
 Magda :) 
ArtBrawurka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger