poniedziałek, 13 maja 2019

Romantyczny layout

Romantyczny layout 


Cześć!

Czasem mam taką potrzebę, aby zrobić coś dla siebie. A że w ręce wpadło mi wakacyjne zdjęcie, to trochę poszalałam i zrobiłam romantyczne LO. Całą kompozycję stworzyłam, używając papierów Love In Bloom Piątek Trzynastego, aby podkreślić wspomniany wcześniej romantyzm. Ułożyłam warstwy, nałożyłam serduszkową maskę, dodałam koronki i oczywiście kwiaty – obsypane solą, brokatem i mikrokulkami. Na koniec przykleiłam parę cekinów, pociapałam białym gesso i chlapnęłam rozwodnionymi farbami akrylowymi. No i jeszcze wymowny napis… LO zawiśnie oczywiście w mojej pracowni, muszę się tylko zaopatrzyć w ramki, bo nabrałam ochoty na kolejne layouty.

romantyczne LO

napis z romantycznym przesłaniem

kwiaty z mikrokulkami
  

Użyłam:


Pozdrawiam, 
ArtBrawurka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger