sobota, 13 kwietnia 2019

Prosta kartka komunijna

Prosta kartka komunijna


Dzień dobry,

u mnie kolejna kartka komunijna. Tym razem prosta. Połączyłam dwie kolekcje z Craft O'clock: Holy Communion oraz Greenery Charm. W centrum umieściłam tekturkę, stojącą hostię z kłosami od egoCaft. Dodałam papierowe koronki wycięte z papieru Holy Communion oraz ażurową serwetkę, na której umieściłam złoty, brokatowy romb wycięty z arkusza z dodatkami do wycinania: I do - Craft O'clock. Całość wykończyłam malutkimi kwiatuszkami i zielonymi listkami. Brokatowe wykończenia na papierze dodają blasku kartce. Zapraszam na zdjęcia.

prosta kartka komunijna

ażurowa serwetka

tekturka z beermaty -hostia

papiery do scrapbookingu z Craft O'clock

Wykorzystałam:


Pozdrawiam,
DT ArtBrawurka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger