piątek, 12 kwietnia 2019

Kartka z aparatem

Kartka z aparatem 


Hej :)

Ostatnio wycinane elementy występują w niemal każdej mojej pracy. Okazję ku temu stwarzają fantastyczne kolekcje od Mintay by Karola- tym razem Life Stories. Podobnie jak przy mojej poprzedniej inspiracji, którą możecie zobaczyć tutaj. W obu projektach użyłam właśnie tej klimatycznej kolekcji, lecz tym razem kartka jest kwadratowa i ma nieco więcej kwiatów, oczywiście wycinanych z arkusza ;) Pozostałe elementy, takie jak słoiczek czy aparat także pochodzą z arkusza z zestawu Life Stories, natomiast jako tła użyłam "pochlapanego" arkusza z zestawu Dear Diary. Aby nie było zbyt ciemno, dla kontrastu wkomponowałam jasny pasek z zestawu od Laserowe Love. Całość choć utrzymana w ciemnych kolorach wydaje mi się bardzo radosna, a co Wy sądzicie?

kartka z aparatem

elementy do wycinania

kolekcja papierów do scrapbookingu Life Stories

kartka wielowarstwowa


Materiały:



Dziękuję za uwagę, 
miłego dnia życzę -Magda 
DT ArtBrawurka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger