poniedziałek, 25 marca 2019

Wielkanocna kartka z zajączkiem

Wielkanocna kartka


Witajcie,

Święta wielkanocne coraz bliżej, piękna pogoda powoli nas rozpieszcza, tak więc pora na wiosenno-wielkanocne inspiracje na blogu sklepu Scrapbooking - ArtBrawurka. Na sklepowych półkach nie brakuje pięknych wiosennych nowości. Ja dzisiaj na moją inspirację przygotowałam dla Was wielkanocną kartkę w kształcie jaja z nową kolekcją Craft O' Clock Spring Bustling i cudownymi króliczkami, które urzekły mnie od samego początku. Bazę kartki okleiłam dwoma różnymi arkuszami papieru i na kosteczkach dystanowych nakleiłam wyciete wczesniej elementy dekoracyjne całość lekko potuszowałam i dodałam napis Alleluja od egoCraft. Zapraszam na zdjęcia.

kartka wielkanocna w kształcie jajka

elementy do wycinania

kartka z zajączkiem z kolekcji Spring Bustling

 Ze sklepu użyłam:


Pozdrawiam słonecznie,
Agnes Kieler
ArtBrawurka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger