poniedziałek, 18 lutego 2019

Warstwowa kartka z wiankiem

Warstwowa kartka z wiankiem


Witajcie!

Bardzo lubię wianki na kartkach i innych pracach scrapowych. A Wy? I na dziś przygotowałam taką kartkę, wykorzystując według mnie piękne i wdzięczne papiery Craft O’clock On the Couch. Wianek i listki – jak to ja – wycięłam ze skrawków z kolekcji Craft O'clock Home… Sweet Home. Papiery pocięłam tak, aby stworzyć warstwy, postarzyłam je i potuszowałam oraz trochę powyginałam. Do wianka dodałam kwiatki, które posypałam kulkami 3D, a całą kompozycję rozbieliłam, używając białego gesso. Kropką nad "i" jest tekturowy napis i oczywiście chlapnięcia białym splashem.
kartka okolicznościowa z napisem

kompozycja kwiatowa

napis Mnóstwa radości -tekturka

wianek z wykrojnika

Użyłam:


Do następnego razu,
DT ArtBrawurka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger