czwartek, 24 stycznia 2019

Słoneczna kartka

Słoneczna kartka na pochmurne dni


Hej!

Nie wiem jak Wy, ale ja potrzebuję słońca… Postanowiłam więc trochę przełamać zimową i ponurą aurę słoneczną kartkę. Stworzyłam ją,  korzystając z kolekcji Craft o’clock  On the Couch pełnej cudownych kolorów przywołujących lato. Z kolei listki do kompozycji wycięłam ze skrawków, które mi pozostały z kolekcji Lavender Hills tej samej firmy. I muszę się Wam do czegoś przyznać: uwielbiam papiery tej marki, m. in. ze względu na cudowne zieloności, które są prawie w każdej kolekcji. I wszystkie ścinki zostawiam, a w wolnej chwili wycinam z nich listki, które zawsze się przydają. Mam nadzieję, że zrobiło się Wam cieplej po obejrzeniu mojej inspiracji!

kartka pełna słońca

kwiaty różnego rodzaju

ozdoby -m.in. ryżyk żółty

papiery do scrapbookingu z kolekcji On the couch
 

Użyłam:


Przesyłam słoneczne pozdrowienia,
Ania 
ArtBrawurka -Ania

2 komentarze:

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger