czwartek, 10 stycznia 2019

Kartka z gipiurą dla babci

Kartka dla babci 


Hej :)

Witam Was serdecznie w nowym roku. Jako moją pierwszą styczniową inspirację przygotowałam kartkę dla babci. Chciałam, by była w ciepłych kolorach, dlatego wybrałam papier z zestawu UHK Gallery Bananarama, dodałam także kwiat - grafikę z arkusza do wycinania od MintayPapers oraz kwiat ręcznie robiony z foamiranu, którego środek wypełniłam ryżykiem. Na arkuszu papieru Bananarama były przeurocze motylki, nie mogłam się powstrzymać, żeby ich nie wkomponować w kartkę. Prawda, ze szkoda byłoby się ich pozbyć?
Dziękuję za uwagę :)
kartka na Dziń Babci

gipiurowe wstawki

ozdobny kwiat z ryżykiem

kartka z papierów UHK Gallery

Materiały z ArtBrawurki:


Pozdrawiam serdecznie,
ArtBrawurka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger