poniedziałek, 7 stycznia 2019

Kartka -na specjalną okoliczność

Na specjalną okoliczność 


Witam serdecznie!

Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować kartkę na specjalną okoliczność – jak najbardziej może to być zbliżający się Dzień Babci, ponieważ kartka jest kobieca. Wykorzystałam papiery Craft O’clock Bold Glamour i dobierając do nich kolorystycznie dodatki, ułożyłam wianek. Oczywiście oprócz kwiatów i ryżyku użyłam trochę gazy, sizalu i kulek 3d, bez których ostatnio nie mogę się obejść. A w środku swoje miejsce znalazły zmediowane motyle z tekturki. Całość rozbieliłam białym gesso i chlapnęłam farbką oraz splashem. Bardzo mi się spodobało takie zestawienie kolorów, a Wam?

kartka okolicznościowa na Dzień Babci

ryżyk bordowy 12 szt.

wianek z ozdobami

ozdoby na kartce -wianek, kulki, motyl

kartka z kwiatami i szyszkami

Z ArtBrawurki użyłam:


Pozdrawiam,
ArtBrawurka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger