piątek, 25 stycznia 2019

Jesteś gwiazdą...

Jesteś gwiazdą.... 


Witajcie,

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać, w jaki sposób możecie wykorzystać jedną z nowych kolekcji firmy Piątek Trzynastego, która od niedawna jest dostępna na naszych sklepowych półkach. Przygotowałam z niej opakowanie na pudełko czekolady dla kogoś wyjątkowego. Papiery są tak zdobne, że nie potrzeba wiele, aby z nich stworzyć coś wyjątkowego. Fantastycznym uzupełnieniem całej kolekcji są dodatki takie, jak np. napisy. Do mojego pudełka dodałam piękną ramkę od egoCraft i kilka perełek oraz grafikę Gorjuss i moje magiczne pudełko na galaktyczną czekoladę gotowe. Zapraszam na zdjęcia.
mini czekoladownik z gwiazdkami

tekturka z beermaty -ramka okrągła

tekturki z beermaty -gwiazdki

grafika z dziewczynką

Ze sklepu użyłam:



Pozdrawiam,
ArtBrawurka DT


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger