czwartek, 17 stycznia 2019

Doniczka pełna kwiatów

Doniczka pełna kwiatów - dla Babci


Witajcie,

Tak jak obiecałam ostatnio dzisiaj przybywam do Was z kolejną inspiracją, tym razem na zbliżający się wielkimi krokami Dzień Babci. Kartki w nietypowych kształtach ostatnio panują na moim scrapowym stole i tym razem stworzyłam doniczkę pełną kwiatów z papierów kolekcji Piatek Trzynastego Love in Bloom. Bazę wykonałam sama używając białego kartonu, który znajdziecie na półkach ArtBrawurki. Do wynonania doniczki użyłam papierów z małego bloczku. Kilka kostek dystansowych, klej do klejenia niektórych elementow i napis z internetu i w ten oto spsoób nasza doniczka jest gotowa. Zapraszam na zdjęcia.

kartka dla babci w kształcie doniczki

kwiaty wyciete z papieru do scrapbookingu

kartka -doniczka

doniczka z napisem Kochanej Babci

Ze sklepu użyłam:


Pozdrawiam ciepło, 
ArtBrawurka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger