poniedziałek, 3 grudnia 2018

Zimowa kartka z sarenką

Kartka zimowa z sarenką


Dzień dobry,

za oknem powoli pojawa się pierwszy śnieg, robi się mroźno. Na dzisiejszą inspirację przygotowałam kartkę zimową z sarenką. Do zrobienia kartki wykorzystałam najnowszy papier z Galerii Papieru - Zdążyć przed zimą. W miejscu centralnym umieściłam tekturowy wianek z gwiazdkami z EgoCraft. Na nim umieściłam wycięte elementy z arkusza papieru Christmas Stories - Mintay by Karola oraz tekturkowy domek - zawieszkę z EgoCraft. Część elementów podkleiłam kostami 3D. A całość prezentuje się tak:
zimowa kartka z sarenką

tekturka z beermaty -domek

elementy do wycinania -Christmas Stories

kartka zimowa z sarenką


Z ArtBrawurka wykorzystałam:

Pozdrawiam,
ArtBrawurka- DT


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger