wtorek, 18 grudnia 2018

Świąteczna kartka z kokardami

Świąteczna kartka z kokardami


 Hej :)

 Dziś przypada mój ostatni post przed świętami, więc chciałam Wam złożyć serdeczne życzenia. Spełnienia marzeń oraz zdrowia i radości, zwłaszcza tej płynącej z pasji :) Moja dzisiejsza świąteczna kartka jest bardzo "kokardkowa". Kokarda na prezencie, na bombce, w bombce i jeszcze sznurkowa kokarda na samej kartce. Świąteczny motyw prezentowy na papierach od LaseroweLove tak mi się spodobał, że musiałam go umieścić na kartce, tak by go nie zasłonić. Na kartce umieściłam również piękną tekturkę - bombkę.

Świąteczna  kartka z kokardami

kokarda ze sznurków i serduszko

bombka z tekturki

motyw świątecznej kokardy

Użyte materiały:



Bardzo dziękuję za uwagę,
 pozdrawiam i życzę spokoju w tym gorącym jakże czasie ;) 
ArtBrawurka -DT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger