poniedziałek, 17 grudnia 2018

Bombka na choinkę

Choinkowa ozdoba - bombka

Witajcie,

dzisiaj chciałabym Wam pokazać jedną z wielu bombek, jakie w tym roku przygotowałam na swoją i nie tylko swoją choinkę. Do wykonania tej ozdoby użyłam papierów z kolekcji Piątku 13. Świąteczne Życzenia - osobiście uwielbiam je za kolorystykę. Dodatki pochodzą od Mintay by Karola. Napis z zimowej kolekcji UHK Gallery. Całość wytuszowałam dodałam mój ulubiony sizal, trochę sztucznego śniegu i srebrny brokat w sprayu. Korzystając z okazji, że jest to mój ostatni post przed świętami, chciałabym Wam wszystkim złożyć najserdeczniejsze życzenia zdrowych spokojnych, rodzinnych i ciepłych Świąt Bożego Narodzenia. Zapraszam na zdjęcia.

ozdoba choinkowa -bombka

bombka z sarną na choinkę

elementy do wycinania i sizal

bombka z papieru

 Z ArtBrawurki użyłam:



Artbrawurka -Agnes

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger