sobota, 3 listopada 2018

Na zawsze razem...

Na zawsze razem 


Cześć!

Na dzisiejszą inspirację przygotowałam kartkę z okazji 50 rocznicy ślubu. Wykorzystałam papiery UHK Gallery Terra Incognita i je postarzyłam, a jaśniejszy dodatkowo potuszowałam. To samo zrobiłam z tekturką. Kwiatki wycięłam z ciemniejszego papieru i wyginałam, psikając jednocześnie wodą z atomizera. Później je wysuszyłam nagrzewnicą, co sprawia, że już się nie odkształcą. Pod kwiaty podłożyłam pomgiełkowaną gazę. Mgiełek użyłam również do zrobienia chlapnięć. Dodałam wymowny napis, odpowiednie cyferki i powstała taka oto pamiątka.
kartka z okazji rocznicy ślubu z wymownym napisem "Na zawsze razem"

kwiaty z papieru

napis  -50 -na zawsze razem

ażurowa tekturka ozdobiona kwiatami

Z ArtBrawurki użyłam: 


Do następnego razu,
Ania
Baner ArtBrawurki


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger