czwartek, 22 listopada 2018

Kwiatowy raj w pudełku

Kwiatowy raj 


Witajcie ,

jak zauważyliście za oknami powoli skrada się już zima i gdzie się nie obejrzymy zimowe projekty. Dzisiaj postanowiłam przywołać jeszcze odrobinę ciepłych chwil i podzielić się z Wami bardzo kolorową i kwiatową kartką - pudełkiem wykonaną z całości z papierów Mintay. Bazę kartki wykonałam z arkusza 30x30 cm w kolorze białym. Całość okleiłam kolekcją Mintay Lovely Day i dodałam dodatki wycięte z arkusza z elementami do dekoracji. W taki oto sposób udało mi się stworzyć kolorowe kwiatowe pudełko dla młodej damy. Zapraszam na zdjęcia i pozdrawiam Was cieplutko.
kartka - pudełko z kwiatami

oryginalna kartka pełna kwiatów

kwiaty z papieru

Z ArtBrawurki wykorzystałam:

ArtBrawurka -DT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger