piątek, 30 listopada 2018

Komplet dla miłośniczki książek

Dla miłośniczki książek i czekolady...


Witajcie,

za oknami powoli przywitała nas zima. Czas pomyśleć o pierwszych zimowych prezentach pod choinkę. Moja dzisiejsza inspiracja to prezent dla miłośniczki książek, a co z tym idzie w parze czekolady oczywiście. Z kolekcji papierów Laserowe Love Vintage Christmas wykonałam zakładkę oraz opakowanie na małą porcję słodkości. Jako elementy dekoracyjne wykorzystałam dodatki z arkusza  Vintage Christmas i zimowy stempel od Deep Red. Całość lekko potuszowałam i pochlapałam białą farba nadającą klimat zimy. Zapraszam na zdjęcia.

czekoladownik z życzeniami

opakowanie na czekoladę

zakładka do książki


Materiały z ArtBrawurki:


Pozdrawiam cieplutko,
ArtBrawurka -DT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger