piątek, 16 listopada 2018

Kartki z okienkiem

Kartki z okienkiem 


Dzień dobry,

w ramach dzisiejszej inspiracji chciałabym pokazać Wam kartki z okienkiem. Dwie kartki, dwie okazje, jedna kolekcja. Dzisiaj sięgnęłam po nową kolekcję Laserowe Love Arctic Sweeties. Na każdą kolekcję papierów da się spojrzeć z różnych stron. Bo każda kolekcja ma dwie twarze. Ta najbardziej oczywista - czyli tematyka świąteczna, zimowa ... ale również kolekcja ta świetnie sprawdzi się w pracach urodzinowych oraz dla dzieci. Obydwie kartki mają wycięte w punkcie centralnym okienko. Warstwa z okienkiem jest podniesiona na taśmie piankowej. Okienko otoczyłam serwetką. Pierwsza kartka jest urodzinowa, z jednorożcem. Miało być w miarę płasko, bez kwiatów. Dodałam jedynie wycinane elementy - banerki i prezenty. Nie obyło się jednak bez kostek 3D. No, musiałam troszkę podnieść, żeby nie było za płasko. Znając siebie, to jeszcze kilka elementów byłoby podniesionych na kosteczkach, ale siła wyższa. Druga kartka - to tradycyjna kartka świąteczna z szopką. Wydawać by się mogło, że ta kolekcja jest nieodpowiednia do tego typu kartek ... a jednak. Nadaje się świetnie. Czy też tak uważacie? Całość ozdobiłam kwiatkami ręcznie zrobionymi  oraz pasującą tekturką, którą zembossowałam na biało. Zapraszam.

dwie kartki, dwie okazje -jedna kolekcja Arctic Sweeties

kartka urodzinowa z jednorożcem

kartka świąteczna z szopką

gwiazdy betlejemskie ręcznie robione

Z ArtBrawurki użyłam:



Pozdrawiam,
ArtBrawurka -DT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger