sobota, 24 listopada 2018

Exploding box na chrzest dziewczynki

Exploding box z okazji chrztu 


Witajcie,

wszędzie dookoła inspiracje świąteczne. Postanowiłam się trochę wyłamać, bo przecież inne uroczystości też są, nie tylko święta. Dlaczego trochę? Jakże by mogło być inaczej, gdybym nie pokazała Wam drugiej "twarzy" papierów świątecznych. Typowo świąteczną kolekcję papierów Shabby Winter Laserowe Love wykorzystałam do zrobienia exploding boxa dla dziewczynki z okazji chrztu świętego. W centrum umieściłam chrzcielnicę 3D z tekturki, ścianki ozdobiłam również tekturkami: napisem W dniu chrztu świętego, świecą oraz szatką. Wszystkie tekturki pochodzą od egoCraft. Dodałam zielone listki, które wycięłam z zielonego arkusza papieru Tęcza - Galeria Papieru oraz kwiatki. Całość uzupełniłam sentencjami. Box prezentuje się tak:

pamiątkowy box z okazji chrztu św.

tekturka z beermaty - 3D -chrzcielnica

tekturka z beermaty - szatka

tekturka z beermaty - świeca

tekturka z beermaty napisem

ozdobione wnętrze box'a

exploding box z okazji chrztu

Wykorzystałam:



Pozdrawiam,
ArtBrawurka -DT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger