wtorek, 6 listopada 2018

Baloniki dla dzieciaczków

Karteczki -baloniki dla dzieciaczków...


Dzisiaj chciałabym Wam pokazać karteczki wykonane dla najmłodszych. Tego typu prace to u mnie rzadkość, ale papiery od Laserowego Love z ich dziecięcą vintage kolekcją bardzo mi się spodobały i udało mi się z nich przygotować dwie karteczki na urodziny najmłodszych. Baza wykonana ręcznie, lubię takie nietypowe i niekonwencjonalne kształty, a zwłaszcza dla najmłodszych odbiorców. Papiery Laserowe Love, stemple od Studia Forty, odrobina tuszu i białej farby akrylowej, dodatkowym elementem jest przeszycie maszynowe całej kartki. Poszczególne elementy zostały naklejone na kosteczki dystansowe,  nadając balonikowi przestrzenności. Na końcówce balona zawiązałam sznureczek. Zapraszam na zdjęcia.
oryginalne karteczki-baloniki

balonik z misiem -detale

maszynowe przeszycia na kartce
 
kartka z misiem i girlandą

kartka z balonikami w stylu vintage

Z ArtBrawurki wykorzystałam:


Pozdrawiam,
Agnes
ArtBrawurka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger