czwartek, 25 października 2018

Purpurowa jesień na kartce

Purpurowa jesień


Witam serdecznie!

Dziś przychodzę do Was z jesienną kartką w kolorze purpury. Kartka jest uniwersalna, wystarczy dodać do niej napis i może być prawie na każdą okazję. Do jej wykonania użyłam cudnych papierów Craft O’clock z kolekcji Heritage Stories, która pięknie się wpisuje w jesienną aurę. Papiery ułożyłam warstwowo, ale najpierw je postarzyłam i potuszowałam. Dodałam kwiatowo-listkową kompozycję obsypaną kulkami i proszkiem 3d oraz sznurki. Na koniec wszystko delikatnie potapowałam białym gesso i pochlapałam akwarelkami oraz splashem.

purpurowa kartka

ozdoby na jesiennej kartce

Kolekcja Craft O'clock

kwiaty, wianek i mikrokulki

Z ArtBrawurki użyłam:


Pozdrawiam jesiennie, 
ArtBrawurka -Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger