poniedziałek, 1 października 2018

Jesienne klimaty na kartce

Jesienne klimaty...


Za oknami piękna jesienna pogoda, dlatego na moją dzisiejszą inspirację dla Was wybrałam typowo jesienną kartkę. Jak więszkość z Was zauważyła, do jej wykonania wykorzystałam zimową kolekcję  UHK Gallery, z której wykonałam bazę kartki. Za dodatki posłużyły mi tekturki z kolekcji egoCraft, a całości dopełniły chlapania białą farbą akrylową, tuszowania brązowym tuszem i odrobina sizalu. Mam nadzieję, że jesteście zainspirowani do jesiennych projektów.Wszystkie potrzebne elementy znajdziecie oczywiście na półkach sklepu Scrapbooking - ArtBrawurka.

kartka w jesiennych klimatach

ozdoby -tekturki z beermaty -listki

tekturka z beermaty -lis

jesienny żołędź

Materiały z ArtBrawurki:


Pozdrawiam,
ArtBrawurka -Agnes

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger