czwartek, 4 października 2018

Dwie urodzinowe kartki

Kartki urodzinowe 


Dzień dobry,

w ramach dzisiiejszej inspiracji przygotowałam dwie kartki urodzinowe. Na warsztat poszła kolekcja papierów UHK Gallery Bananrama. I powiem Wam, że bardzo przyjemnie mi się z nią pracowało. Kartki są bardzo cieple w odbiorze, ale kolorystyka nie jest przesadzona, co mogłoby wydawać się na pierwszy rzut oka na papiery. Bardzo fajnym uzupełnieniem kolekcji jest papier kraftowy. Kartkę ze słonecznikiem wykończyłam napisem: W dniu Twojego święta, który zembossowałam na złoto. Drugą kartkę ozdobiłam dużą, pionową tekturką. W centrum umieściłam napis 100 lat i dodałam różowe kwiaty.
A całość prezentuje się tak. Zapraszam.

dwie urodzinowe kartki

kartka ze słonecznikiem i napisem z beerrmaty

embossing napisu z beermaty

kwiaty i papier kraftowy

kartka z napisem 100 lat

tekturki z beermaty -napis i ozdobna ramka

Z ArtBrawurki wykorzystałam:


Pozdrawiam,
baner ArtBrawurki -Agnieszka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger