sobota, 29 września 2018

Słodka kartka

Karteczkowe słodkości...


Hej :)

Lubcie słodkości?? Ja uwielbiam... zwłaszcza jeść ;)  Bezpieczną alternatywą dla tego typu przyjemności będzie na pewno kartka ze "słodkością". Przepiękne grafiki z zestawu Celebration od MintayPapers dają nam wiele możliwości. Na arkuszu znajdziecie zarówno torty w całości oraz kawałki, a także smakowite muffinki. Ja tym razem wybrałam torcik, który umieściłam na tagu, w patchworkowej kartce. Patchwork uzyskałam z różnych kolekcji, a mimo to papierki idealnie do siebie pasują. Całość na bazie papieru kraftowego.
kartka ozdobiona tagiem i kawałkiem tortu

słodkości -kawałek tortu z kolekcji Celebration

ozdoby na kartce -elementy do wycinaniakartka patchworkowa z różnych kolekcji
 

Z ArtBrawurki użyłam:



Serdecznie dziękuję za uwagę,
pozdrawiam i życzę przyjemnego weekendu :) 
Baner DT ArtBrawurki


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger