piątek, 21 września 2018

Pudełko z karteczką

Karteczka z pudełkiem na prezent

Witajcie,

Jesień powoli wkrada się do nas, ale jeszcze przez chwilkę możemy się cieszyć letnim powietrzem, dlatego dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić lekką, zwiewną karteczką z mini pudełkiem na malutki prezent. Do wykonania tego kompletu potrzebujecie dwóch baz, które znajdziecie na sklepowych półkach ArtBrawurki. Kompozycję wykonałam z jednego arkusza papierów Mintay, a żeby wszystko nabrało przestrzenności użyłam kosteczek dystansowych. Mam nadzieję, że moja dzisiejsza insiracja przypadnie Wam do gustu.
kartka i pudełko na mały prezent

kartka z wiankiem

mini pudełko na prezent

Z ArtBrawurki wykorzystałam:


Pozdrawiam,
ArtBrawurka- Agnes




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger