czwartek, 27 września 2018

Pamiątka Chrztu św. dla dziewczynki

Pamiątka na Chrzest Święty 


Witajcie

Śluby już się prawie kończą, ale nadal odbywają się inne uroczystości, szczególnie Chrzty Święte. Przygotowałam dzisiaj kartkę dla dziewczynki na chrzest z papierami  Craft O'Clock i tekturką Ego Craft. Sukienkę podkleiłam na kostkach dystansowych, aby uwydatnić tekturkę. Pracę ozdobiłam wyciętymi listkami i kwiatkami z papieru.
pamiątka z okazji chrztu św. dla dziewczynki

tekturka z beermaty -szatka

papier z Craft O'Clock Mój skarb dziewczynka

 kwiatki z papieru

Materiały z ArtBrawurki:


Pozdrawiam,
ArtBrawurka -baner DT

1 komentarz:

  1. Piękna, bardzo podobają mi się kolory nie jest typowo różowa a jednak wciąż słodka :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger