piątek, 14 września 2018

Kartka na urodziny

Pastelowa kartka urodzinowa 


Witajcie!

Pogoda u mnie już typowo jesienna -chłodna, ponura i deszczowa. Na przekór temu, co za oknem, wykonałam pastelową, wesołą kartkę urodzinową, aby zatrzymać jeszcze trochę lata. Kolekcja Mintay -Lovely Day idealnie mi do tego pasowała. Docięte papiery lekko postrzępiłam na brzegach, górną warstwę papieru nakleiłam na kostkach dystansowych, aby dodać pracy lekkości. Użyłam tekturowego napisu ze sklepu, a całość ozdobiłam kwiatami i kilkoma perełkami samoprzylepnymi. Mam nadzieję, że taka kartka ucieszy jubilatkę i pozwoli powspominać słoneczne dni.
tekturka z beermaty -napis W dniu urodzin

pastelowa kartka urodzinowa

ozdoby na kartce -kwiaty, napis, wstążka

Z ArtBrawurki wykorzystałam:



Pozdrawiam, 
ArtBrawurka- baner DT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger