czwartek, 30 sierpnia 2018

Travel journal

Letni wpis w travel journalu


Witajcie

i żegnajcie, mogłabym równocześnie napisać, ale ja się nie żegnam. Nadal mam zamiar inspirować Was. Niestety, jednak żegnam się z Zespołem. Czas obrać inny kierunek, skupić się na innych rzeczach, a może i czasem odpuścić. Niemniej jednak z sentymentem wracam do wszystkich prac, które miałam przyjemność dla Was zrobić. Bardzo dziękuję całemu Zespołowi, a przede wszystkim Wam, bo to Wy jesteście moją siłą napędową i sprawiacie, że chce mi się tworzyć. Na pożegnanie zrobiłam dla Was wakacyjny wpis do travel journala. Korzystajcie z ostatnich wakacyjnych i słonecznych chwil. Łapcie każdy promyk słońca, aby na jesień i zimę ich nie zabrakło i pamiętajcie, że życie składa się z chwil. Pięknych chwil.
wpis w travel journalu

rower tekturka

elementy wycięte z papieru do scrapbookingu

wakacyjna strona w travel journalu

Do wykonania pracy wykorzystałam:


Pozdrawiam Was,
baner DT ArtBrawurki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger