wtorek, 31 lipca 2018

Ślubna kartka w pudełku

Kolorowa kartka ślubna w pudełku 


Dzień dobry

Tym razem chciałabym zaprezentować kolorową kartkę ślubną w pudełku. Ja bardo takie lubię - a jakie są Wasze odczucia? Kolorowe czy raczej białe, stonowane? Ponieważ kartka jest kolorowa - pudełko dla odmiany zostawiłam nieoklejone. Do zrobienia kartki wykorzystałam papier Craft O'clock - Mom's Garden bloczek 15-15 cm. Parę młodą wycięłam dwa razy, górną część podkleiłam na kostkach 3D. Dodałam kwiatki, listki i perełki na sukienkę. Komplecik gotowy.
Mam nadzieję, że się Wam podoba.
kartka z okazji ślubu

młoda para z wykrojnika

kolorowe kwiaty z papieru

ślubna kartka w pudełku

Z ArtBrawurki wykorzystałam:



Pozdrawiam,
baner DT ArtBrawurki

3 komentarze:

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger