czwartek, 5 lipca 2018

Miej marzenia i nie bój się

Miej marzenia i nie bój się


Witajcie

Dla niektórych z Was są wakacje i dlatego zdecydowałam się na tekturki wakacyjne. Ale nie chcę, aby wybrzmiewała z mojego wpisu tylko myśl wakacyjna. Wcale nie miałam tego na myśli, tworząc. Myślałam o marzeniach. Chyba niedługo zostanę naprawdę marzycielką, bo coraz bardziej brnę w to, aby spełniać swoje małe i duże marzenia. Idzie mi  coraz lepiej. Wy również spełniajcie swoje marzenia, a zacznijcie od takich drobnych,  jak zjedzenie ulubionego deseru...
napis z beermaty

tekturka z beermaty -ster

praca motywacyjna Doroty

 Materiały a ArtBrawurki wykorzystane w pracy: 


Pozdrawiam serdecznie,
 Dorota
banert DT ArtBrawurka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger