sobota, 21 lipca 2018

Kartka z żyrafką

Kartka w pudełku z żyrafką


Dzień dobry,

tym razem przygotowałam coś dla dziecka, kartkę w pudełku. Potrzebowałam jakiejś kolorowej odmiany po całym tygodniu deszczowej i ponurej pogody. Zaczęłam od wyboru grafiki. Następnie grafikę z żyrafką dopasowałam do okienka w tekturce. Wybrałam dużą tekturkę z Ego Craft - muszlę. Dobrałam pasujące papiery - padło na soczystą zieleń z kolekcji Mój skarb - chłopczyk Craft O'clock. Dodałam kwiaty i liście i karteczka gotowa. Następnie okleiłam pudełko papierami, dodałam kilka warstw z papieru (tym razem na płasko) i całość wykończyłam grafiką. Komplet co prawda wykonałam z kolekcji przeznaczonej dla chłopca, ale uważam, że będzie on również odpowiedni dla dziewczynki. Jak myślicie? Będzie się nadawał?
komplet -kartka i pudełko

kartka ozdobiona żyrafką

ozdoby na kartce -kwiaty, grafika, tekturka

 ozdobne pudełko z karteczką

Z ArtBrawurki wykorzystałam: 


Pozdrawiam Was cieplutko i życzę Wam ciepłego i kreatywnego weekendu. Mam nadzieję, że deszcze dadzą sobie spokój na jakiś czas. 
baner DT ArtBrawurki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger