wtorek, 19 czerwca 2018

Kartka z podziękowaniem

Kartka z podziękowaniem dla Pani


Hej!

Zbliża się koniec roku szkolnego i wszyscy już czekają na wakacje. Ja, przyznam szczerze, czekam z niecierpliwością, ale już za parę dni, za dni parę… A na dzisiejszą inspirację przygotowałam kartkę – podziękowanie dla nauczycielki za trud i wychowanie. Zrobiłam ją korzystając z kolekcji Laserowe Love Lavender Date. Również kwiaty wycięłam z tego papieru. A tekturowy napis najpierw potraktowałam tuszem, a później pudrem do embossingu na gorąco. Mam nadzieję, że spodoba się obdarowanej.
kartka w fioletach

kwiaty ręcznie robione z papieru

papiery do scrapbookingu Lavender Date

ozdobu na kartce -wianek, kulki, kwiaty

Z ArtBrawurki użyłam:


Udanych wakacji! 
baner ArtBrawurki

2 komentarze:

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger