sobota, 23 czerwca 2018

Kartka dla chłopca z okazji chrztu

Kartka z okazji chrztu św.


Dzień dobry

Po raz kolejny sięgnęłam po kolekcję papierów Laserowe Love - Vintage Baby Boy. Kolekcja ta skradła moje serce i coś czuję, że będzie się często u mnie pojawiała. Zawsze miałam problem z doborem papieru do prac dziecięcych dla chłopca - a teraz już wiem, czego będę używała. Następnym razem zaprezentuję Wam kolekcję dla dziewczynki. Ale wracajmy do kartki. Ułożyłam kilka warstw, w miejscu centralnym nakleiłam wózek 2D, który jest ozdobą całej kartki. Dodałam jeszcze  napis i karteczka gotowa. Zapraszam.
wózek dziecięcy 2D z beermaty

kartka dla maluszka z okazji chrztu św.

ozdoby na kartce -wycinanka z beermaty i elementy z wykrojnika

detale na kartce dla chłopca


Z ArtBrawurki wykorzystałam: 

Pozdrawiam, 

baner ArtBrawurki

2 komentarze:

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger