sobota, 12 maja 2018

Kartka komunijna dla dziewczynki

Na komunię dla dziewczynki


Witam serdecznie!

Ostatnio moją pracownię zdominowały pamiątki komunijne i dziś chcę wam pokazać kartkę na komunię dla dziewczynki w formacie A5. Rzadko takie robię, bo bardzo lubię tworzyć na kwadratowych bazach, ale tym razem wyszłam poza strefę komfortu. Wykorzystałam pastelowy Mintay by Karola z serii Celebration i dobrałam do niego pastelowe róże. A że prostokąty lubią owale, to centralną część ozdobiłam w taki właśnie owalny sposób, dodając tekturkę dziewczynki pokrytą pudrem do embossingu. Dodałam napis i całość „rozświetliłam” białymi listkami i serwetką.
kwiatki na kartce

tekturka z dziewczynką

kartka komunijna dla dziewczynki

Z ArtBrawurki użyłam:

Pozdrawiam,
ArtBrawurka -baner DT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger