czwartek, 10 maja 2018

Blejtram ze zdjęciem

Blejtram z mamą


Witam Was,

niedługo Dzień Matki i z tej okazji zrobiłam sobie prezent. Stworzyłam blejtram, który będzie wisiał w mojej pracowni. Lubię robić scrapy i blejtramy ze zdjęciami, a już szczególnie z naszymi zdjęciami. Zdjęcie jest z naszej rodzinnej sesji zdjęciowej, która odbyła się około 5 lat temu. Jak ten czas szybko leci. Dlatego warto uchwycić takie chwile i zrobić z nich pracę. A już marzy mi się kolejna sesja również z synem. Bycie mamą jest kolorowe i mimo, że czasem wkrada się też kolor czarny i szary to innych kolorów  nie brakuje. Zapraszam.

scrap ze zdjęciem

Blejtram ze zdjęciem

praca Doroty ozdobiona papierem do scrapbookingu

Do zrobienia pracy wykorzystałam następujące materiały z ArtBrawurki:

Pozdrawiam,
Dorota
baner DT ArtBrawurka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger