sobota, 31 marca 2018

Notes z babeczką


Notes ze złotą babeczką



Dzień dobry,

w przedświątecznym szale może znajdziecie chwilkę i zerkniecie na notes, który przygotowałam w ramach inspiracji.
notes z miedzianymi narożnikami
Nieduży, 15-15 cm, bez odstających ozdób, ze wzmocnionymi rogami - ma być do damskiej torebki. Do jego ozdobienia wykorzystałam najnowszą kolekcję papierów UHK Gallery Desert Rose. Okleiłam okładki z beermaty, wzmocniłam metalowymi narożnikami i spięłam sprężyną. Narożniki zabezpieczają rogi i dodatkowo są ładną ozdobą. Aktualnie na sklepowych półkach dostępne są zarówno miedziane jak i srebrne.
Okładkę ozdobiłam "na płasko", ale nie mogło zabraknąć warstw, które bardzo lubię. Ozdobą notesu jest tekturowa babeczka, którą zembosowałam na złoto.
okładka notesu ozdobiona papierem do scrapbookingu

notes zbindowany sprężyną

okładka notesu ozdobiona babeczką

Z ArtBrawurki wykorzystałam:


Korzystając z okazji, że jest to mój przedświąteczny post - chciałabym Wam życzyć zdrowych, spokojnych i rodzinnych Świąt Wielkanocnych.



 baner DT ArtBrawurki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger