sobota, 17 marca 2018

Notes na radość

Uśmiechaj się codziennie

 


Witajcie,
w ramach inspiracji mam dla Was notes. Nie taki zwyczajny. To notes, który ma wydobyć z głębi serca radość. A radość to uśmiech. Warto się uśmiechach i dziękować za drobnostki w naszym życiu. Warto być wdzięcznym, ja na przykład cieszę się z dużych sukcesów, swoich i moich bliskich oraz małych takich, jak tęcza, która wyrosła mi dziś po drobnym deszczu.
Do zrobienia notesu wykorzystałam tekturki SnipArt i Laserowe Love, zmediowałam gesso i tuszem Latarnia Morska oraz wykorzystałam tusz do embossingu firmy Agateria, a skleiłam klejem Magic. 
notes ozdobiony tekturkami i papierem do scrapbookingu

wycinanki z beermaty -napisy

zmediowana okładka notesu

łapacz snów z beermaty
Do zrobienia notesu wykorzystałam tekturki SnipArt i Laserowe Love, zmediowałam gesso i tuszem Latarnia Morska oraz wykorzystałam tusz do embossingu firmy Agateria, a skleiłam klejem Magic. 

Z ArtBrawurki wykorzystałam:


Pozdrawiam,
Dorota
ArtBrawurka -baner

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger