wtorek, 20 marca 2018

Kartka wielkanocna z wycinankami

Kartka wielkanocna z wycinanymi kwiatami


Witajcie!

Dziś na warsztat wzięłam kolekcję papierów Hello Beautiful od Piątek Trzynastego ze względu na piękne kwiatowe elementy do wycinania. Nie jestem zbyt cierpliwa i nie przepadam za wycinaniem, ale chciałam Wam pokazać, że można zrobić ukwieconą kartkę wielkanocną, nie posiadając wykrojników ani jakiegokolwiek specjalnego sprzętu. Dlatego papier docięłam po prostu nożyczkami do bazy i postarzyłam zwykłymi nożyczkami oraz poszarpałam i powyginałam, więc zgubiły się wszelkie nierówności. A na trójwarstwowy papierowy podkład ułożyłam kompozycję z wyciętych kwiatów i liści za pomocą taśmy 3D, ale z powodzeniem można do tego użyć resztek beermaty. Na koniec dodałam wycięte ptaszki, potuszowane pisanki i napis Wielkanoc z beermaty (Laserowe Love) . 
wielowarstwowa kartka z okazji Wielkanocy

ozdoby kartki -ptaszek i kwiaty wycięte z papieru

pisanki i napis z beermaty

efekt przestrzenny kartki uzyskany za pomocą wielowarstwowości


Z ArtBrawurki użyłam:


Pozdrawiam,
Ania
ArtBrawurka- banerek DT



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger