sobota, 3 lutego 2018

Kartki z uroczymi bobasami

Kartki z bobasami


Dzień dobry

Czas na kolejną inspirację, tym razem przygotowałam dwie, prawie bliźniacze kartki dla maluszków. Wykorzystałam urocze grafiki bobasów, które wycięłam z papieru Laserowe Love.
Papier z kolekcji Emma&Billy połączyłam z kolekcją Pink&Blue. Kolekcje ładnie ze sobą współgrają - jedna jest w żywych kolorach, druga w delikatnych pastelach.
Obie karteczki są mocno warstwowe, część elementów podkleiłam na kostkach 3D. Kartki ozdobiłam perełkami i kwiatkami.
Zapraszam:



pastelowe kartki z bobasami 

różowa kartka dla dziewczynki

papierowe kwiaty na kartce

ozdoby na kartce -kwiaty, stempel, napis 

niebieska kartka dla maluszka

szczególy na kartce -papier do scrapbookingu, perły, digi,


5 komentarzy:

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger