wtorek, 13 lutego 2018

Bliźniacze kartki z okazji Chrztu Św.

Bliźniacze kartki na chrzest


Witajcie!

Swoją przygodę z papierem zaczynałam od quillingu i często wracam so tej techniki. Najbardziej lubię kwiaty wykonane metodą na grzebieniu i takie właśnie zrobiłam do bliźniaczych kartek na chrzest. Pamiatki są warstwowe z shaker boxami, do których wsypałam mikrokulki i różne cekiny w tradycyjnych kolorach, czyli niebieskim dla chłopca i różowym dziewczynki. Do ozdobienia kartek wykorzystałam papiery z UHK Gallery i wycinanki z beermaty z I Kropki, nadając im połysk za pomocą pudru do embossingu.
bliźniacze karki na chrzest

pamiątka chrztu dla dziewczynki

quillingowe kwiaty ręcznie robione

detale na kartce -shaker box, tekturka, kwiaty

kartka z okazji chrztu dla chłopca

shaker box z tekturką i cekinamy w środku


Ze sklepu ArtBrawurki wykorzystałam:



Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger