wtorek, 16 stycznia 2018

Ślubne pudełko z ptaszkami

Pudełko z ptaszkami dla Młodej Pary


Dzień dobry

Na dzisiejszą inspirację przygotowałam ślubny exploding box. W ruch poszły papiery z pierwszej kolekcji Mintay - Together. Nie wiem, jak to u Was wygląda, ale u mnie nowości papierowe muszą odleżeć swoje. I tak było z tymi papierami. Zakupiłam je zaraz, jak się tylko pokazały, a dopiero teraz  pocięłam. W kolejce czekają nowe kolekcje Mintay i Piątek13...  Chcecie zobaczyć  jakąś moją pracę z tych papierów? Może to będzie motywacją do ich pocięcia :)
   ślubne pudełko z ptaszkami

Exploding box z ptaszkami


I tak na pierwszy rzut poszedł exploding box. Gotową białą bazę pudełka okleiłam papierami. Ścianki ozdobiłam grafikami dostępnymi na papierze, dodatkowo wycięłam sporo kwiatów z kwiatowego wzoru. Część elementów podkleiłam kostkami 3D, aby uzyskać efekt przestrzenny.
W jednej ze ścianek ukryłam kieszeń na pieniądze. Na środku natomiast zostało miejsce na życzenia.

exploding box ozdobiony papierami do scrapbookingu 

pięknie ozdobione pudełko dla Młodej Pary

elementy wycięte z papieru do scrapbookingu

pamiątkowe pudełko z okazji ślubu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger