czwartek, 18 stycznia 2018

Magicznie...

Magicznie...


Ten post będzie magiczny, ponieważ 25 lat temu urodził się mój syn i był to prawdziwie magiczny moment, dlatego z tej okazji zrobiłam kartkę na magicznych papierach UHK Gallery.
Kiedy wzięłam do ręki kolekcję Magic Night, od razu skojarzyła mi się z synem i przypomniały mi się te momenty, jak wiele lat temu czytaliśmy razem Harrego Pottera. A złoto i granat to chyba kolory, które pasują do młodego mężczyzny?
kartka z okazji urodzin syna

Magiczna kartka urodzinowa

Kartka jest warstwowa, a jej głównym elementem są zrobione przeze mnie kwiaty z tych właśnie magicznych papierów. Tekturową ramkę pocięłam i potapowałam złotą pastą woskową. Listki też trochę nią przesmarowałam. I dodałam życzenia: magicznych chwil
kartka ozdobiona ręcznie robionymi kwiatami 
kartka z papierów do scrapbookingu UHK Gallery 
piękna urodzinowa kartka ozdobiona tekturką, napisem i kwiatami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger