sobota, 27 stycznia 2018

Karteczki dla dzieci

 Słodkie karteczki dla dzieci


Dzień dobry

Tym razem przygotowałam dwie pastelowe kartki dla dzieci. Sięgnęłam po nową kolekcję Piątek Trzynastego - Cute & Co - bloczek 6'x6'. Kartki w zasadzie robią się same, nie potrzeba wielu dodatków. Uwierzcie mi, że do zrobienia tych 2 kartek wykorzystałam 1 arkusz z grafikami. Dodatkowo wykorzystałam zestaw tagów okrągłych i "owalnych". Część elementów podkleiłam na kostkach 3D. Dodałam tekturki i róże. Papiery ładnie się ze sobą komponują. Praca z nimi to przyjemność.
karteczki dla dzieci ze zwierzątkami 

kartka ozdobiona tagiem z ptaszkiem

kartka ozdobiona tagami, kwitami, wykrojnikami

kartka z jeżykiem i słonikiem

ozdobne tagi na kartce

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger